Než budete pokračovat: stručně o cookies, které používají naše webové stránky

Cookies jsou malé soubory ukládané do Vašeho prohlížeče, které běžně používá většina webových stránek. Jsou užitečné pro Vás i pro nás.

Na našich stránkách využíváme cookies nezbytné k zajištění funkčnosti webu, analytické cookies ke sběru a vyhodnocení dat ve službě Google Analytics a FB pixel cookies služby YouTube, protože si na našem webu můžete přehrát videa nahrána primárně na YouTube.

Abychom mohli zajistit efektivní a příjemné fungování našeho webu, prosíme Vás o jejich povolení. Jak spravujeme Vaše osobní údaje a jaké cookies používáme, si můžete přečíst zde.


STŘÍPKY Z MOTORISTICKÉHO SVĚTA

11.2.2015    Brněnský deník    str. 15   Auto – moto / kultura (jh)     

P Už loni začala proměna sítě obchodníků Škoda do nového designu, která by měla být letos dokončena. Nyní je už přestavěno zhruba padesát prodejních míst. Na 120 prodejnách certifikovaných autobazarů Škoda Plus bylo loni prodáno celkem 27 000 ojetin.

 

            Škoda Auto se i letos významně podílí na sponzorování Národního divadla, České filharmonie, festivalu Smetanova Litomyšl, MFF Zlín, soutěže World Press Photo a bude pokračovat také ve sportovním sponzoringu včetně motorsportu či cyklistické Tour de France.

P Za rok 2014 bylo v celé Evropě prodáno 56 393 elektromobilů, což představuje 0,4 procenta celkového trhu. U nás bylo registrováno jen 197 kusů elektromobilů (jen 0,1 % tuzemského trhu). A to je ještě otázkou, kolik z u nás registrovaných elektromobilů v ČR zůstalo a kolik jich bylo následně vyvezeno do zahraničí. Svým způsobem se na malém zájmu o elektromobily podílí hodně i česká legislativa, která provoz těchto ekologických vozidel, na rozdíl od mnoha ostatních zemí, prakticky vůbec nepodporuje. P Motoristé, kteří uvažují o sjednání dobrovolného havarijního pojištění, by neměli na nic čekat a pojištění si pořídit. Nyní v zimě je totiž největší pravděpodobnost, že si vozidlo poškodí vlastní vinou.

            „Lidé si začínají uvědomovat význam havarijního pojištění. To je sice dobrovolné, ale velice významné a může ušetřit mnoho peněz. Když si řidič nabourá auto sám, nebo když mu ho někdo ukradne, bez havarijní pojistky v takovém případě nedostane ani korunu,“ upozornila Renata Čapková, mluvčí České podnikatelské pojišťovny.

            Podobně jako povinné ručení zvýhodňují pojišťovny i havarijní pojištění, aby nalákaly další klienty. Například ČPP zájemcům o havarijní pojistku přiznává stejný bonus, jakého motorista dosáhl v minulosti v rámci povinného ručení.

 

Region| Jižní Morava

Publikováno| Brněnský deník; Auto – moto / kultura; 15

Publikováno| Vyškovský deník; Auto – moto / kultura; 15

Publikováno| Břeclavský deník; Auto – moto / kultura; 15

Publikováno| Blanenský deník; Auto – moto / kultura; 15

Publikováno| Hodonínský deník; Auto – moto / kultura; 15

Publikováno| Znojemský deník; Auto – moto / kultura; 15

ID| ce7fa5e6-dbd8-450c-9b65-299646745a71

Generální partner

Dostávejte informace
s předstihem:

© Smetanova Litomyšl 2022
Designed by: wwworks.cz