Než budete pokračovat: stručně o cookies, které používají naše webové stránky

Cookies jsou malé soubory ukládané do Vašeho prohlížeče, které běžně používá většina webových stránek. Jsou užitečné pro Vás i pro nás.

Na našich stránkách využíváme cookies nezbytné k zajištění funkčnosti webu, analytické cookies ke sběru a vyhodnocení dat ve službě Google Analytics a FB pixel cookies služby YouTube, protože si na našem webu můžete přehrát videa nahrána primárně na YouTube.

Abychom mohli zajistit efektivní a příjemné fungování našeho webu, prosíme Vás o jejich povolení. Jak spravujeme Vaše osobní údaje a jaké cookies používáme, si můžete přečíst zde.


Časté otázky k prodejnímu systému

Nákup vstupenek

Kde nakoupit vstupenky?

  1. Na webu smetanovalitomysl.cz
  2. V kamenných prodejnách:
    Litomyšl: Informační centrum (Smetanovo náměstí), Festivalové centrum (v průchodu do zámku)
    Pardubice: Informační centrum (nám. Republiky)
    Hradec Králové: Informační centrum (Eliščino nábř.)
    Svitavy: Informační centrum (nám. Míru)
    Polička: Informační centrum (Palackého nám.)
    Vysoké Mýto: Informační centrum (nám. Přemysla Otakara II.)
  3. Na telefonu +420 461 049 232

Bude možné k nákupu vstupenek nadále využít prodejní síť Ticketportal?

Nebude. I nadále však můžete nakupovat prostřednictvím webu smetanovalitomysl.cz, vybraných infocentrech a na novém tel. čísle +420 461 049 232.

Kam mi po nákupu online přijdou vstupenky?

Na vámi zvolené místo, tedy do e-mailu nebo poštou do schránky.

Nakupuji online, ale nechci platit kartou.

Pak prosím využijte služeb call centra na tel. +420 461 049 232. Operátoři vám vytvoří rezervaci a zašlou fakturu. Po jejím uhrazení přijdou zvolenou cestou vstupenky (e-mailem/poštou).

Mohu si telefonicky či online rezervované vstupenky vyzvednout na prodejním místě?

Ano, jako způsob doručení zvolte prodejní místo.

Jak dlouho platí rezervace na prodejní místo?

Tři následující kalendářní dny po rezervaci.

Mám poukaz a chci ho použít k nákupu.

Výborně! Poukaz uplatníte při online nákupu. (Ne v kamenné prodejně a na telefonu.) Vyberete své pořady, přejděte k platbě a v kroku „Způsob úhrady” zvolte možnost „Poukaz”. Zadejte alfanumerický kód z vašeho poukazu a jeho hodnota se vám z nákupu automaticky odečte. Nevyčerpáte-li celou částku, v poukazu se uschová a můžete ji využít při dalším nákupu.

Pořad je vyprodaný - jak funguje hlídací pes?

Služba hlídacího psa vám pomůže přednostně ulovit vstupenky v případě, že některý ze zákazníků nevyzvedne svou rezervaci a vstupenky tak propadnou zpět do prodeje. Zvolíte-li při nákupu tuto službu, systém vám na 48 hodin automaticky rezervuje vstupenky a pošle zprávu o jejich dostupnosti na e-mail. Nově není třeba rezervaci uplatnit na prodejním místě, rezervované vstupenky můžete zakoupit rovnou po internetu.

Na Ticketportalu jsem musel mít vytvořený účet a přihlašovat se k němu. Musím ho mít i u nového prodejního systému?

Kvůli identifikaci vstupenek bude systém vždy vyžadovat vaše jméno, e-mail a telefon. Kvůli pozdějšímu návratu ke vstupenkám účet jednoznačně doporučujeme, avšak není nutností. Na základě zadaného e-mailu si ho lze vytvořit i později.

Nejsem si jistý, jaký mám zvolit sektor v hledišti.

Při samotném nákupu dobře uvidíte, jaké umístění je k dispozici. Obecně platí, že nejlepší vstupenky jsou pochopitelně v nejvyšší cenové kategorii. Nejnižší cenová kategorie naopak představuje místa, ze kterých může být omezený výhled, nemusí být ideální akusticky (zejména v chrámových koncertech), a v případě zámeckého nádvoří zde také při nepřízni počasí hrozí zalétávání dešťových kapek. Upozorňujeme, že u pořadů v zámeckém nádvoří začíná elevace až v 8. řadě. Zejména u oper je tato řada (díky orchestřišti, které vznikne na místě řad 1-7) řadou první.

Nákup doplňkového servisu a zákaznický účet

Doplňkový servis lze nakoupit pouze přes internet?

Doplňkový servis je vždy svázaný s konkrétním pořadem. K jeho nákupu je tak nutno vytvořit si svůj zákaznický účet, který se (na základě zadaného e-mailu) automaticky spáruje s vašimi vstupenkami. K nim je pak možné doplňovat další služby. Ano, je tedy ideální nakupovat na webu. Pokud ale máte zájem o doplňkové služby ke vstupenkám, které po internetu zakoupené nebyly, všechno spolu vyřešíme na telefonu +420 461 049 232.

Mohu si dokoupit doplňkový servis online, když jsem si vstupenky předtím koupil/a jiným než online způsobem?

Doplňkový servis je vždy nutno párovat v online prostředí se vstupenkou. Ke vstupenkám zakoupeným na call centru či v kamenné prodejně tedy doplňkový servis bohužel tímto způsobem přidat nelze. Pokud ale máte zájem o doplňkové služby ke vstupenkám, které po internetu zakoupené nebyly, všechno spolu vyřešíme na telefonu +420 461 049 232.

Mohu doplňkový servis nakoupit až později?

Ano – právě to je jedna z jeho hlavních výhod. V den přeprodeje bývá o vstupenky značná mela. Doporučujeme se tedy věnovat především jim a vše ostatní nechat na později. Váš zákaznický účet si nákup bude pamatovat.

Mohu si zákaznický účet založit zpětně?

Ano – systém si pamatuje e-mail, pod kterým jste vstupenky zakoupili. Na jeho základě můžete účet založit později.

Na doplňkový servis mi přijde další „vstupenka”?

Ano. V obchodních podmínkách jí říkáme „Poukaz na doplňkový servis”. Váže se ke konkrétnímu pořadu a je na ní vždy zobrazen váš kompletní nákup. Vstupenkou na pořad se tedy prokážete uvaděčům při vstupu do areálu a na Poukaz na doplňkový servis získáte na příslušných místech všechny další služby.

Co když si koupím doplňkový servis ve více krocích - nakoupím ho postupně?

Úplně klidně: do e-mailu vám vždy přijde aktualizace s aktuálním obsahem. (QR kód zůstává stejný.)

Kupuji večeři pro své hosty a chceme sedět u jednoho stolu...

Jeden zákazník = jeden poukaz na doplňkový servis = jeden stůl. Nakupujete-li ve svém účtu více večeří na jeden pořad, obsluha vám automaticky všechny tyto večeře spáruje s jedním stolem a připraví příslušný počet míst. . 

Pro kolik osob je přestávkový stoleček?

To necháme na vás. 😉 

Obsluha vás před akcí kontaktuje a domluví se na počtu skleniček, které následně připraví. Na míru přizpůsobí i velikost občerstvení.  

Obecné dotazy

Mohu se prokázat vstupenkou v mobilu?

Ano, není třeba nic tisknout. Uvaděčům se prokažte QR kódem v pravé části vstupenky. Najdete ji v e-mailu nebo ve svém zákaznickém účtu.

Podařilo se mi smazat e-maily se vstupenkami i doplňkovými službami. Co mám dělat?

Nejprve prohledejte koš. Máte-li založený zákaznický účet, vstupenky se automaticky ukládají i do něho. Jsou-li předchozí rady marné, volejte infolinku +420 461 049 232. Operátoři s vámi najdou řešení.

Zapomněl jsem přihlašovací údaje ke svému účtu.

Kliknutí na „Zapomněl jsem heslo” v přihlášení vám pomůže s jeho obnovením.

Mohu vstupenky vrátit?

Zakoupené vstupenky vrátit nelze.

Jak je to s reklamací?

V případech, které stanoví pořadatelské podmínky, je možné vstupenky reklamovat.

Jsou-li na vstupence/poukazu špatně uvedené údaje, reklamujte tuto skutečnost přímo na místě, kde vstupenku kupujete – v online prodejní aplikaci na kontaktech uvedených v pravém dolním rohu pod ikonou telefonu / prostřednictvím call centra / v kamenné prodejně.

Neodehraje-li se představení, je reklamace a vrácení vstupného řešeno automaticky. Vrácení proběhne stejnou cestou, kterou proběhla platební transakce: Pokud jste nakupovali online nebo prostřednictvím call centra, platba se vrátí na účet. Kamenné prodejny vrátí vstupné svým zákazníkům proti vydané vstupence.

Milí návštěvníci Smetanovy Litomyšle,

V případě dalších dotazů volejte call centrum 461 049 232, rádi vám pomůžeme. Mohlo by se hodit:

Generální partner

Dostávejte informace
s předstihem:

© Smetanova Litomyšl 2022
Designed by: wwworks.cz